Thursday, October 02, 2008

New Beginning

Ποτέ δεν μου άρεσαν οι καινούργιες αρχές. Ίσως γιατί πίστευα ότι είναι μόνο στο μυαλό μας, αφού από τη στιγμή που δεν αλλάζουμε σαν άνθρωποι, τίποτα δεν ξεκινάει από την αρχή πραγματικά! (Αηδίες, όλα είναι υποκειμενικά!)
Ετοιμάζομαι να ξεκινήσω, όμως! Το τελευταίο διάστημα έγιναν τόσα πολλά που θεωρώ ότι με άλλαξαν και σαν προσωπικότητα! Δεν είμαι αυτή που ήμουν, αυτό είναι το μόνο σίγουρο και ναι ήθελα να το μοιραστώ στο μπλογκ μου! Νέες περιπέτειες λοιπόν! Και όπως μου είπε και ένας φίλος μου (που θα μου λείψει πολύ-πολύ): "πάρε μεγάλο ποπ-κορν, γιατί είναι μεγάλη η ταινία...".
Του αφιερώνω λοιπόν το "Never Can Say Goodbye"της Gloria Gaynor, όχι γιατί είναι gay ,αλλά γιατί είναι τρελός και του αρέσουν και τα 80's!
Kisses John!

8 comments:

YO!Reeka's said...

το καλύτερο πράγμα στις νέες αρχές είναι η ενέργεια με την οποία ξεκινας!!!

tiranoulis said...

mipws prospatheis na mas peis kati me tropo??????????eeeeeeeeeee???????????

vlacha said...

@yo!reeka's: Αυτό είναι αλήθεια!

@tiranoulis: Ναι και σου το είπα τελικά....... :)

patsiouri said...

H Gloria πάτως το'πε και το'κανε! I'll survive!
Πόσο χρονών έχει παέι??????
Καλές επιτυχίες μικρή!

spyros1000 said...

απο που εισαι βλαχακι?

Anonymous said...

Έρχομαι το Σαββάτο...
περιμένω κέρασμα... μην νομίζεις ότι επειδή δεν μου τα λες δεν τα μαθαίνω... Έχω τους χαφιέδες μου και εγώ! :P

patsiouri said...

Αφιερωμένο σε όλη τη Φιλοσοφική!
http://topatsiouri.blogspot.com/2008/10/is-back.html

vlacha said...

@patsiouri:Ευχαριστώ για την ευχή! Ούσα άνεργη και επαναπατρισμένη (θα γράψω σχετικό ποστ) χρειάζομαι επιτυχίες στη ζωή μου! Να καεί η Φιλοσοφική...

@fukuru: Νομίζω ότι σε κέρασα, δεν έχεις παράπονο!

@spyros1000: Αν καταλάβεις από ποια λίμνη είναι η φωτό δίπλα, θα καταλάβεις από που είμαι! Άντε να μη σε κουράζω, από Καρδίτσα!