Wednesday, September 17, 2008

Μουσική

Στην αρχή δεν το πίστευα! Νόμιζα ότι δεν έβλεπα καλά, αλλά έτριψα τα μάτια μου και ήταν ακόμα εκεί! Μετά πίστεψα ότι με κάποιο τρόπο βρέθηκα σε άλλη χώρα, αλλά έβαλα την λογική μου να δουλέψει και κατάλαβα ότι ήμουν στην Ελλάδα! Το έκλεισα, το ξαναάνοιξα αλλά ήταν ακόμα εκεί! Η χαρά μου δεν περιγραφόταν! Επιτέλους έβλεπα πάλι μετά από χρόνια το MTV!!! Τα videoclips ήταν καινούργια καμιά σχέση με αυτά που έπαιζε το MAD! Μετά όμως από μια ώρα παρακολούθησης είδα ελληνικά videoclip και έπαθα σοκ! Τελικά μετά από μέρες συνειδητοποίησα ότι ήταν μια από τα ίδια και ότι καμιά σχέση δεν είχε με το MTV που έβλεπα όταν πρωτοήρθα στην Αθήνα, μια 18χρονη φοιτητριούλα που χοροπηδούσε πάνω στο κρεβάτι/καναπέ με την συγκάτοικό της την ώρα που έφευγαν οι γονείς μας και θα μέναμε για πρώτη φορά μόνες μας!
MTV Greece, λοιπόν! Από το τίποτα κάτι είναι και αυτό!

12 comments:

Giorugosu said...

Περίμενε λίγο καιρό να δεις πως θα το γυρίσει στο 80% σε ελληνικά τύπου MAD. & το MAD όταν ξεκίνησε έπαιζε ωραία κομματάκια απο όλα σχεδόν τα είδη, αλλά ο Έλληνας (η πλειοψηφία τουλάχιστον) δεν μπορεί χωρίς μπουζούκι...

Το μόνο ευχάριστο που έγινε δυσάρεστο ήταν οι φήμες για συναυλία των REM μαζί με τους Kaiser Chiefs στις 5 Οκτωβρίου για την προώθηση του καναλιού, οι οποίες παρέμειναν ανεπιβεβαίωτες!

Επίσης αν είναι να παίζει RnB, Hip Hop, Pop κλπ. αηδίες που παίζει το αμερικάνικο MTV να το βράσω σαν κανάλι... δεν έχω κάτι με τα συγκεκριμένα είδη αλλά τους καλλιτέχνες που επιλέγει το MTV για να παίξει είναι οι πλέον μαϊντανοί & άκρως απαράδεκτοι.

Όταν πήγαινα λύκειο, πρωί πρωί έπαιζε November Rain απο GnR συνέχεια! Τώρα Britney Spears & πολύ μας είναι...

Anonymous said...

δεν εχει αδικο ο giorugosu. hip hop kai r&b παιζει. ουτε ενα τραγουδακι της προκοπης. το rock μαλλον εχει πεθανει οπτικως...

Anonymous said...

...και οχι, στο προηγουμενο ποστ δεν αναφερομουν με ειρωνικο τονο. το εννοουσα οτι μ αρεσε τρελα το κομματι...

vlacha said...

Είχε μια ώρα αφιέρωμα στο ροκ, το οποίο ήταν αίσχος (κάτι τελειωμένοι της δεκαετίας του 80,σύμφωνα με τα δικά μου γούστα). Επίσης βάζει κατά καιρούς Coldplay και συναφή που μου αρέσουν, αλλά γενικά συμφωνώ μαζί σας! Παρεπιμπτόντως, το νέο cd των Coldplay, Viva la vida, μου θυμίζει την Dana International!

@exofthalmi: αχ, πολύ χαίρομαι που δεν είμαι η μοναδική που μου άρεσε!

tiranoulis said...

vlacha mou apo ekei pou akougs ti karagoun kai xtipiosoun stis piste gia na syreis to xwro twr ksenerwnoume me ta ellinika sto mtv??? tstststs otan tragoudouses to mpikan ta gidia sto madri de skeftosoun to mtv??????? xixixixixi!!!!!! kalo xeimwna vre xathikes!!!!

vlacha said...

Αχ, τυρανούλη μου, μπήκε κι ο χειμώνας! Επιτέλους έκανες και ποστ! Κούκλος ο Gizmo! Φιλιά!

Ελευθερία Αραβανή said...

καλώς σε βρίσκω μουσική...

Anonymous said...

εμτιβί γκρις μπλιαχ, όντως...

και γενικότερα το εμτιβί καμία σχέση με μουσική, πουλημένο ως το κόκαλο.

vlacha said...

@ελευθερία: καλώς σε βρήκαμε και σένα...


@jane e.: αυτό θέλει μεγάλη συζήτηση!! Άσε που πλέον όλα και όλοι πουλημένοι μου φαίνονται!

Anonymous said...

ε βεβαια. Ξυπνησε το αριστερο πνευμα μεσα μας τωρα. Συνδικαλιστρια......

patsiouri said...

November rain...
Τι είπε τώρα!!!!!
Και βρέχει!
Και δεν είμαστε πια 18 γαμώτο!

Πάω τυρρανούλη!

vlacha said...

@anonymous: Ξέρεις πολλά εσύ...

@patsiouri: Χτύπησες ευαίσθητη χορδή, πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που είμασταν 18, ΓΜΤ!