Friday, September 05, 2008

No More Tears (Enough Is Enough) - Streisand & Summer

5 comments:

Anonymous said...

καλη μου! τι αριστουργηματα ειναι αυτα που ανεβαζεις?!

τι βλαχα και αηδιες! εσυ πουλακι μου εισαι διαμαντακι!

Giorugosu said...

Ρε συ βλάχα... μας δουλεύεις;
Βάζεις Killers να "διασκευάζουν" Dire Straits και καπάκι μας πετάς Streisand!!!
3ο video προβλέπω "Κάηκε το τσάμπασι"!

Ο Ιππότης σου ξέρει τί κάνεις εδώ μέσα; Για να του πω 2 λογάκια να σε συνεφέρει...

vlacha said...

@exofthalmi: Δεν κατάλαβα αν το λες ειρωνικά ή όχι, αλλά για μένα αριστούργημα ήταν οι στίχοι του τραγουδιού! Και ναι, είμαι διαμαντάκι (χι, χι).
:)

@fukuru: Αχ, εσείς οι άντρες, τίποτα δεν καταλαβαίνετε... Μήνυμα ήθελα να στείλω κάπου, με τον τίτλο του τραγουδιού και κότσαρα και το βίντεο!!!
Και όχι, δυστυχώς ο Ιππότης έχει τόση δουλειά που δεν ξέρει τι κάνω εδώ μέσα!!!

Aνεμος said...

μου θύμισε παραμύθι... καλημέρα βρέχειιιιι μάλιστα με τέτοια πράγματα ηρεμείς α και μου θύμισε τις καμπάνες παντελόνια δεκαετίας 70 disco fever
είμε fun δεκαετίας 70- 80

vlacha said...

Και μένα μου άρεσε το βίντεο, αν και προτιμώ παλιότερες δεκαετίες!
:)