Wednesday, July 25, 2007

One Year!




Σήμερα κλείνει και το δικό μου blog ένα χρόνο!
Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν γνώριζα σχεδόν τίποτα για την μπλογκόσφαιρα μέχρι που μπήκε στη ζωή μου ο Φανταχτερός Ιππότης. Βέβαια, κι αυτός από φίλους του μπήκε στο παιχνίδι και αν δεν κάνω λάθος την σκυτάλη έδωσε ο Βασιλιάς των Μπλογκς!
Ο λόγος, λοιπόν, που δημιούργησα το δικό μου ήταν καθαρά χρηστικός: ήθελα να μπορώ να σχολιάζω σε άλλους "επώνυμα", αλλά και να έχω ένα χόμπι στις δύσκολες ώρες της μοναξιάς!
Οι εντυπώσεις μου από τον "χώρο" μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικές! Διαβάζω ενδιαφέροντα θέματα, έχω ανακαλύψει πραγματικά ταλαντούχους ανθρώπους, έχω γελάσει, έχω συγκινηθεί, έχω ζήσει ευχάριστες στιγμές. Και για μένα που όλη αυτή η χρονιά που πέρασε ήταν ιδιαιτέρως ανατρεπτική, τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά!
Τέλος, για την επόμενη χρονιά μου στην μπλογκόσφαιρα το μόνο που εύχομαι είναι να καταφέρω επιτέλους να απελευθερωθώ από την επαρχιώτικη νοοτροπία που κουβαλάω (εξού και ο τίτλος Βλάχα αν και δεν έχω βλάχικη καταγωγή), έτσι ώστε να ξεδιπλώσω το αστείρευτο ταλέντο μου στην συγγραφή και να σας χαρίσω εκπληκτικά κείμενα που θα συζητιούνται για χρόνια...
Υ.Γ. Ζήλεψα από τον Fukuru κι έβαλα κι εγώ τούρτα! Όποιος θέλει κομμάτι να απευθυνθεί στο ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς του, να πάρει ένα και θα περάσω εγώ μετά να το πληρώσω!

6 comments:

margarita said...

άντε βρε καλοστέριωτη και χαλαρή να κλείσεις και τον δεύτερο χρόνο.
κάνε φου ( στην τούρτα)
;P

Anonymous said...

Εντάξει, είπαμε, όχι και Βασιλιάς των Blogs.
Καλή συνέχεια ;)
Η επαρχιώτικη νοοτροπία δεν είναι απαραίτητα εμπόδιο. Ξέρω τι σου λέω.

vlacha said...

@margarita: Ευχαριστώ και φου...

@pascal: Μιλούσα με έναν νέο συνάδελφο κομπιουτερά για τα μπλογκς και ενώ δεν ασχολείται με αυτά τις Αμπελοφιλοσοφίες σου τις ήξερε! Για μένα, λοιπόν, είσαι Βασιλιάς! ;)

YO!Reeka's said...

να τα εκατοστήσεις μάναμ'!

vlacha said...

Thanks πολύ-πολύ! Και περιμένουμε νέα από το "δείπνο"!

Giorugosu said...

Χρόνια πολλά & εις ανώτερα!!!
Ωραία η τούρτα σου, έχει το ίδιο κατασκευαστικό Burtonικό στυλ με την δικιά μου...