Monday, July 16, 2007

Arts!

Με τις τέχνες δεν τα πάω καλά! Ίσως γιατί δεν έχω ασχοληθεί αρκετά, ίσως γιατί στο σχολείο δεν μάθαμε τίποτα γι' αυτές (ούτε στο Πανεπιστήμιο), ίσως γιατί τα διάφορα ντοκυμανταίρ στην τηλεόραση ήταν βαρετά, ίσως γιατί δεν το έχω μέσα μου! Ακόμα και στον κινηματογράφο, την πιο διαδεδομένη τέχνη, δεν μπορώ να πω ότι έχω εντρυφήσει αρκετά.

Αυτό, όμως, που έχω διαπιστώσει είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός γνώστης για να σου αρέσει κάτι, να σου ξυπνά συναισθήματα και να σε κάνει να ταξιδεύεις, να ονειρεύεσαι. Το τελευταίο διάστημα, λοιπόν, έχω κολλήσει με το http://www.flickr.com/ . Εκεί έχω βρει αρκετούς αξιόλογους "καλλιτέχνες", ερασιτέχνες ως επί το πλείστον, οι οποίοι με τις φωτογραφίες τους με κάνουν να αισθάνομαι τα παραπάνω. Εκεί βρήκα κι αυτή τη φωτογραφία, την οποία αφιερώνω σε ένα Σ. που βρίσκεται μακριά μου...

Παρεμπιπτόντως, ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης μου αρέσει πολύ!

7 comments:

Anonymous said...

Έμαθς ότι ο Φανταχτερός Ιππότης απέκτησε καινούριο μαύρο άτι.
Μπράβο, μπράβο!

vlacha said...

Σε περιμένει να σε πάει βόλτα!
:)

Giorugosu said...

& εμείς που έχουμε την Bienalle είδα πόσο την τίμησα...
Ντροπή μου!!!

Anonymous said...

δεν μου επιτρέπεται λέει από τον διαχειριστή του συστήματός μου να τη δω

φακ

:(

κωλογραφείο ρε, πάντα το'λεγα

vlacha said...

@giorugosu: Αχ, πόσο θα ήθελα να έρθω προς τα μέρη σου κι ας μην πήγαινα κι εγώ στην Bienalle!

@argyrenia: Γιατί;;; Φύγε από αυτό το γραφείο αμέσως! :)

patsiouri said...

Εμένα τα'χει φτύσει το pc, δέν παίζει τίποτα και απαξιώ να ψάξω για άνθρωπο Αυγουστιάτικα...

Σεπτέμβρη με το καλό...

Να σου πώ...
v for Vendetta and Vlacha
P for Patsiouri
s for.....Σκάστο το ονοματάκι του επιτέλους!

vlacha said...

s...for Fantaxteros Ippotis!

Εύχομαι καλό καλοκαίρι με πολλά μπάνια, καρπούζια και παγωτά!