Saturday, March 17, 2007

Movies...

Μετά από πρόσκληση πάλι του Fukuru δεν γίνεται παρά να γράψω κι εγώ μερικές από τις αγαπημένες μου ταινίες. Επειδή πραγματικά δεν ήξερα ποιες να πρωτοδιαλέξω αποφάσισα να βάλω όσες μπορώ να δω ξανά και ξανά κι όσες έχω συνδέσει με ευχάριστες στιγμές της ζωής μου. Οφείλω να προειδοποιήσω ότι τα γούστα μου είναι λίγο έως πολύ girly, γι’ αυτό όσοι είστε fun της επιστημονικής φαντασίας ανεχτείτε με!

- Gone with the wind, γιατί η Vivien Leigh και ο Clark Gable είναι κορυφαίοι και οι ατάκες της ταινίας αξεπέραστες.

- The sound of music, γιατί βγάζει αθωότητα, παιδικότητα και είναι ένα διαχρονικό παραμύθι αγάπης.

- Dogville, γιατί θεωρώ ότι ο Lars von Trier είναι καταπληκτικός στο είδος του και η συγκεκριμένη ταινία με άφησε με πολλά συναισθήματα.

- House of flying Daggers ή αλλιώς Ιπτάμενα Στιλέτα του Zhang Yimou, μια ταινία έρωτα και πάθους που σε ταξιδεύει σε άλλους πολιτισμούς, με υπέροχη φωτογραφία και όμορφους ηθοποιούς.

- Lost in Translation, γιατί με έκανε να εκτιμήσω το ταλέντο του Bill Murray, να αγαπήσω την Scarlett Johansson και την Sofia Coppola.

- Pretty Woman, γιατί εξακολουθώ να λιώνω με ιστορίες αγάπης που έχουν happy end!

- City of Angels, γιατί εκτός των άλλων λάτρεψα το soundtrack.

Με τη σειρά μου λοιπόν δίνω την σκυτάλη στους:
Ιππότη
Tiranouli
Satya
Roupi
Tseligka
Moonshine
Crazycow

11 comments:

Giorugosu said...

Μόνο το Dogville & τα Daggers κάτι μου λένε αν & προτιμώ Dancer in the Dark & Hero αντίστοιχα. Pretty Woman παίζει η απαίσια & City of Angels παίζει ο απαίσιος οπότε no no... Για τα υπόλοιπα ούτε κρύο ούτε ζέστη! Λυπάμαι αλλά γούστα είναι αυτά!

vlacha said...

Έτσι είναι! Τι να κάνω προτιμώ τις ρομαντικές-κοινωνικές! Άσε που τα 21 γραμμάρια και το Ρέκβιεμ τα έβαλες εσύ και δεν ήθελα να τα επαναλάβω.:)

patsiouri said...

Kοίτα να δείς που εγώ τον αμέλησα τελείως το Φόν Τρίερ παρ'όλο που αποθεώνω...καί τα 2 "Dogville"μου άρεσαν πολύ!! Θα συμφωνήσω με τον από πάνω μου για το δίδυμο ξεράσογλου!

Matron Maya said...

είναι όντως απαίσια αυτή και απαίσιος ο άλλος... που να δεις το ghost rider... εκεί να δεις ερμηνεία ο Θεός!!!

tiranoulis said...

thes kai esy to xesimataki sou vlepw filenada!!!!

vlacha said...

@patsiouri & matron: Εντάξει βρε παιδιά, δεν είναι τόσο απαίσιοι πάντα, έχουν και τις καλές τους στιγμές!

@τυρανούλη: Ρίξε, ρίξε αντέχω, μετά όμως γράψε κι εσύ! Αλήθεια γιατί είσαι τόσο κατά των προσκλήσεων;

tiranoulis said...

den eimai kata ton proskliseon apla to vriskw xazo na grafw kati pou mou ipodiknioun oi alloi....

Anonymous said...

Μμμμ ταιριάζουμε στα γούστα!

(κουραστικά δεν καταντήσανε τα μπλογκοπαιχνίδια?)

patsiouri said...

Ω ναί!!!!

vlacha said...

@argyrenia: Χαίρομαι που σου αρέσουν γιατί γενικά άκουσα πολλά για τις επιλογές μου! (Λίγο, ναι!)

@patsiouri: Ω ναι!!! :)

CrazyCow said...

Κουραστικά τα παιχνίδια, αλλά αυτό ήταν εύκολο και απάντησα... :P