Wednesday, March 19, 2008

Παρατηρήσεις!

  1. Δεν έχω όρεξη για δουλειά.

  1. Περιμένω με ανυπομονησία την επόμενη αργία.

  1. Ποτέ δεν έχει απαγορευτικό όταν το θέλω.

  1. Πάντα προσελκύω περίεργους ανθρώπους τις πιο ακατάλληλες στιγμές.

  1. Όταν θέλω να μείνω μόνη μου τότε έρχονται όλοι, τότε χτυπάνε τα τηλέφωνα.

  1. Το οινοπνευματί με το πορτοκαλί δεν ταιριάζουν.

  1. Τα λαχούρια έχουν φύγει από την μόδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά πολλοί άντρες τα φοράνε ακόμα. Και αυτούς τους προσελκύω.

  1. Έχει χαθεί το ωραίο φλερτ. Δεν ξέρω βέβαια αν υπήρξε ποτέ.

  1. Ποτέ δεν βρίσκω το κατάλληλο κλειδί με την μία.

  1. Χάνω συνέχεια την μία κάλτσα από τις δύο.

Τα παραπάνω δεν αποτελούν μπλογκοπαιχνίδι. Είναι απλές, καθημερινές φιλοσοφίες που μου έρχονται όταν δεν έχω όρεξη για δουλειά και όταν δεν έχω ρεύμα.

4 comments:

Giorugosu said...

Αυτά τα post είναι & γαμώ λέμε...
Απλά πράγματα που έχουν μεγάλη επιρροή δίχως να το καταλαβαίνουμε!
Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο,
μιά χαρά τα λες...

Αν σου πω ότι τώρα μόλις πρόσεξα ότι έχεις βάλει music player...
Με τραβούσε περισσότερο η φωτό της λίμνης απο κάτω, αλλά αυτή τη φορά κερδίσαν οι Foo Fighters!

vlacha said...

Δεν το πρόσεξες επειδή είσαι πολύ likeable!

Άντε και τρίτο blog εύχομαι!

patsiouri said...

"Τα λαχούρια έχουν φύγει από την μόδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά πολλοί άντρες τα φοράνε ακόμα. Και αυτούς τους προσελκύω..."
ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!
Όταν τα φτιάξεις με το γιο του Φλωρινιώτη μή ντραπείς να ανεβάσεις πόστ!!!

vlacha said...

Άσε βρε patsiouraki, όλοι οι κουλοί σε μένα την πέφτουν! Ευτυχώς που το boy μου αποδείχτηκε φυσιολογικό!
Φιλιά!