Wednesday, May 16, 2007

Again!





Εντάξει, όπως όλοι έχετε καταλάβει, έχω τεράστιο κόλλημα με τα ζωάκια! Γατάκια, σκυλάκια, λαγουδάκια, χαμστεράκια ακόμα και ρινοκεράκια αποτελούν τρελή αδυναμία μου! Αν σ' αυτή τη ζωή δεν καταφέρω να κάνω οικογένεια, θα γίνω η τρελή της γειτονιάς με τις 30 γάτες μέσα στο σπίτι και τα 15 σκυλιά έξω και θα είμαι και πολύ ευτυχισμένη!!!
Υ.Γ. Οι φωτός με τα γατάκια είναι special αφιερωμένες στην γάτα του Σ. που γέννησε πρόσφατα πεντάδυμα, τα οποία χαίρουν άκρας υγείας! Γλυκουλίνι να σου ζήσουν!!!

6 comments:

Anonymous said...

Εγώ είμαι dog person αλλά μου αρέσουν οι γατούλες (όταν τις βλέπω σε φωτογραφίες στο μπλογκ της βλαχούλας μου δηλαδή)

tiranoulis said...

oxi pou den tha eixe na kanei me to s...

Jane E. said...

OK η πρώτη φαντάζομαι αποτελεί φωτογραφικό ντοκουμέντο σχετικά δολοφονία Κένεντι, Καποδίστρια κλπ.
.
.
.
.
ΟΚ η τελευταία με ανακάτεψε, χαχαχαχαχαχαχαχα!!!

vlacha said...

@argyrenia: το περίμενα να σου αρέσουν περισσότερο τα σκυλάκια, αφού είσαι δυναμικός χαρακτήρας!

@τυρανούλη: όλα γύρω από εκεί περιστρέφονται!!!

@jane e.: όλες από το google τις κατέβασα, η τελευταία είναι όντως λίγο αηδιαστική!!!

patsiouri said...

ΠΟΛΥ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΗ!

Δέν πειράζει όμως, εμείς οι ζωόφιλοι όλα τα υπομένουμε! ( Το Χοντρό Όνειρο μου φαίνεται με ξέχασε τόσες μέρες που έλειπα! )

vlacha said...

Αποκλείεται να σε ξέχασε! Περιμένει να γίνεις τελείως καλά για να σε πάρει αγκαλίτσα!
Φιλάκια!!!