Friday, September 15, 2006

Η Μπλε Πριγκίπισσα - (Η Απόφαση).


Η Μπλε Πριγκίπισσα προσπαθούσε να βρει τρόπο να γυρίσει πίσω στον ιππότη της. Δεν ήταν εύκολο, όμως. Ο άρχοντας του Βασιλείου της Ντάπιας δεν την άφηνε. Μάταια η Πριγκίπισσα τον παρακαλούσε να της επιτρέψει την έξοδο από το Βασίλειο. Κάθε μέρα ο άρχοντας της έλεγε την ίδια δικαιολογία: «Είναι επικίνδυνο να βγεις έξω από το Βασίλειο. Παραμονεύει το τέρας του Μετ». Η αλήθεια ήταν ότι ο άρχοντας χρειαζόταν τις μαγικές της δυνάμεις και γι’ αυτό δεν ήθελε να την χάσει. Ήξερε ότι αν έφευγε δεν θα επέστρεφε ποτέ πια. Η Πριγκίπισσα, όμως, δεν παραιτήθηκε. Αποφάσισε να δραπετεύσει. Δεν την ενδιέφεραν οι κίνδυνοι, τα τέρατα ή ό,τι άλλο είχε να αντιμετωπίσει. Έπρεπε να πάει στον ιππότη της. Χρειαζόταν, λοιπόν, ένα σχέδιο. «Χμ...» σκεφτόταν, «σίγουρα θα είναι νύχτα. Με τα μαγικά μου shuriken θα σφαγιάσω τους φρουρούς του άρχοντα. Θα ρίξω την μαγική μου υπνωτική σκόνη στα σαρκοβόρα φυτά που αγκαλιάζουν την Πύλη και θα κατηφορίσω το μυστικό μονοπάτι που οδηγεί στην Κόκκινη Πεδιάδα. Θα βγάλω το μαγικό μου wakizashi για να εξολοθρεύσω τους Ιπτάμενους Πιθήκους και τις Φονικές Πυγολαμπίδες και θα ακολουθήσω το Γκρι Ποτάμι που καταλήγει στον Ωκεανό. Μόλις φτάσω στην Λευκή Ακτή θα κρυφτώ μέσα στον Ζωντανό Βράχο και θα περιμένω κάποιο πλοίο να περάσει. Από κει και πέρα ξέρω τι θα κάνω. Πρέπει να τα καταφέρω. Πρέπει να πάω στον ιππότη μου».

5 comments:

Matron Maya said...

shuriken και wakizashi πριγκίπισσες και φονικες πυγολαμπιδες! Χμμ... κατι δεν παει καλα!

vlacha said...

Όλα καλά πάνε ...

pascal said...

Δύο ερωτήσεις:
Η πριγκήπισα έχει γάτα;
και
Ο ιππότης της είναι φανταχτερός;

Κολοκύθι said...

Θεε μου θα με κάνεις ψυχωτικιά!!Βλέπω παντού τον Άντωνη(το γκομενάκι της Κάντι) και σε λίγο θα πιάσω και τα μαλλία μου κοτσίδια. μπρρρρρρρρ

vlacha said...

@pascal
Ναι η princess έχει γάτα, ο ιππότης όμως δεν είναι και τόσο φανταχτερός. Αν πω ότι κατάλαβα γιατί με ρωτάς, ψέμα θα είναι!

@evie
Ξύπνησε το παιδί που κρύβω μέσα μου και είπα να μην το καταπιέσω! Ζήτω η Κάντι-Κάντι λοιπόν!