Thursday, June 26, 2008

Why?

Γιατί το καλοκαίρι να είναι μια περίοδος τύψεων; Γιατί κάθε χρονιά μετανιώνουμε για πράγματα που δεν κάναμε ή κάναμε τον χειμώνα; Γιατί δεν μπορούμε να αποδεχτούμε το γεγονός, αφού δεν αλλάζει, όπως φαίνεται, αλλά κλαιγόμαστε και αισθανόμαστε άσχημα; Γιατί το φαγητό να είναι τόσο ωραίο και το γυμναστήριο τόσο δύσκολο;

Υ.Γ. Όχι δεν είναι ένα απαισιόδοξο ποστ, άλλωστε η ζωή δεν είναι ωραία χωρίς να έχεις κάνει πράγματα για τα οποία μετανιώνεις (αυτό πιστεύω τουλάχιστον εγώ)!!!

5 comments:

Anonymous said...

μη μου το θυμιζεις...πρεπει καθε πρωι να κανω λεει 100 προσευχες και 150 κοιλιακους...

τιποτα δεν κανω.

αλλα εχω μια αποριες: α) γιατι αφου δεν κανω γυμναστικη δεν χανω τα 2 κιλα που θελω?

β) γιατι δεν χανω κιλα αφου δεν τρωω παχυντικα?

γ) γιατι δεν χανω κιλα αφου μπλογκαρω τοοοοοοοοσο?

δ) γιατι δεν εχω κοιλιακους ζηλευτους αφου ειμαι καλογρια?

ε? γιατι?

patsiouri said...

Σκάστε, εγώ θέλω να παχύνω και δε μπορώ! Εκλεισα τα τριάντα κι'ακ΄μη παίρνω σορτσάκια από τα παιδικά του Ζάρα, θέλω να γίνω κυρία επιτέλους!
Μη γελάσει κανείς!

vlacha said...

@exofthalmi: χι, χι! Ωραίες οι απορίες σου!

@patsiouri: Μη μου πεις ότι είσαι από αυτές που τρώνε και δεν παχαίνουν! Ζηλεύω!!!

patsiouri said...

Να μη ζηλεύεις! Είμαι 48 και ΠΟΤΕ δεν εχει πάει παραπάνω παρ'όλη την ανθυγιεινή διατροφη μου. Έχω απελπιστεί!
Φοράω μόνο έξτρα σμόλ που οι ρατσιστές καταστηματάρχες βγάζουν σε ελάχιστα κομμάτια και αν και τώρα χωρίς την περίοδο φοβάμαι πως θα είμαι η πρώτη της γενιάς μας με οστεοπόρωση!
Και όχι, δεν έχω θυρεοειδή η κα΄τι τέτοιο που όλι με ρωτάνε, είναι το φυσιολογικό μου, τα μαγουλάκια μου είναι κατακόκκινα!

Heliotypon said...

>exofthalmi: Πως να χάσεις τα δύο κιλά αφού, όντας ...καλόγρια, δεν κάνεις ...σεξ! 'Η κάνεις και μας το κρύβεις; :-)