Wednesday, May 07, 2008

The Βig Bang Theory

The Big Bang Theory (or TBBT) is an American situation comedy, which premiered on CBS on September 24, 2007. The show is created and executive produced by Chuck Lorre and Bill Prady. The series is about two socially inept prodigies in their 20s who are living across the hall from a beautiful girl with a questionable intellect.
(From Wikipedia)

Ωραία σειρούλα, έχει γέλιο, ειδικά αν γνωρίζεις από Φυσική. Εγώ, βέβαια, ως τριτοδεσμίτισσα δεν σκαμπάζω και πολλά, γι' αυτό και ταυτίζομαι περισσότερο με την ξανθιά της σειράς (όπως έχω ξαναπεί)!

7 comments:

Anonymous said...

ειναι πολυ καλο! εχει γελιο και αν σκεφτει κανεις οτι μερικοι απο τους χαρακτηρες αγγιζουν τα ορια καρικατουρας, αλλα παρολ' αυτα εξακολουθουν να ειναι απολαυστικοι, τοτε καταλαβαινει κανεις γιατι οι ελληνικες αντιστοιχες κωμωδιες ειναι για κλαμματα...

Anonymous said...

το dexter θα το κατεβασω να δω τι λεει, μου αναψες φωτιες...

και το the office θα σου αρεσει νομιζω.

εχει τρελο μαυρο χιουμορ αλλα οχι βρετανικου τυπου.

patsiouri said...

Ακόμη μαλακίες βλέπεις???????????
Να διαβάσεις για τον ΑΣΕΠ ρέ όπως εμείς τα τίμια κορίτσια!!!
Αστειάκι, χε χε!

Anonymous said...

καλε! μακρυα απο εμενα αυτα τα πραγματα του διαβολου!

καλα ειμαι στη δουλιτσα μου να με πρηζουν και πρηζω...

ασε με τα βραδυα να τρω το φαγητακι μου και να γελαει το χειλακι μου.

συμφωνα με τα τελευταια νεα (αυξησεις τιμων πετρελαιου και τα λοιπα σκατα) δε θα ξαναγελασουμε για πολλα χρονια ακομα...

vlacha said...

@exofthalmi: Πόσο χαίρομαι που βρήκα ακόμα μία fun των ξένων σειρών! Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου για τις άλλες και ναι κατέβασε το Dexter. :)

@patsiouri: Κούκλα, θα συμφωνήσω με την εξώφθαλμη ότι ο ΑΣΕΠ είναι του διαβόλου!!! (χι, χι!)

Anonymous said...

το ugly Betty το βλεπεις?

ειναι γρηγορο και ευχαριστο, καμια σχεση με το δικο μας ''Μαρια η Βλαμμενη''

vlacha said...

Δεν το έχω δει! Θα το έβλεπα, όμως, παρόλο που ξέρω το στόρυ, γιατί εμπιστεύομαι την παραγωγό της σειράς την Salma Hayek.