Thursday, April 10, 2008

Another one


Dexter is an American television drama series based on the novel Darkly Dreaming Dexter by Jeff Lindsay and adapted for television by Emmy Award-winning screenwriter James Manos, Jr. The show premiered on the premium cable network Showtime on October 1, 2006. The show has been renewed for a third season.

Set and produced in Miami, the series centers on Dexter Morgan, a serial killer who works for the Miami Metro Police Department as a blood pattern analyst.

Dexter has received considerable critical acclaim and has won two Emmys in technical categories, and has also generated public controversies concerning its content and promotion.

(From Wikipedia)

Υ.Γ. Σε όσους αρέσουν οι ταινίες με ανεξιχνίαστες δολοφονίες, με δολοφόνους που αφήνουν στοιχεία, με περίεργους χαρακτήρες είμαι σίγουρη ότι θα κολλήσουν με τον Dexter! Συνδυασμός λίγο από Seven, λίγο από CSI, λίγο από Law and Order κάνουν μια καλή σειρά! Χώρια που ο πρωταγωνιστής είναι και νοστιμούλης!!! Είδα την πρώτη season και ανυπομονώ για τη δεύτερη!

5 comments:

Giorugosu said...

Μάλλον θα το ξεκινήσω όταν τελειώσει φέτος το Lost. Είναι και το Jericho που μου έχει ξεφύγει, οπότε θα έχω δουλειά μέχρι τον Σεπτέμβρη....

patsiouri said...

Εγώ εκείνο τον κουτσό το γιατρό στο σήριαλ του STAR πάντως δεν τον αλλάζω με τίποτα!!

vlacha said...

@fukuru: Δεν το έχω ακούσει αυτό, να σου πω την αλήθεια! Θα πω στην ομάδα μου να μου το κατεβάσει!

@patsiouri: ο Dr House είναι κορυφαίος!

Anonymous said...

στο chuck συμφωνω, ειναι πολυ καλο, οπως επισης και το Pushing Daisies, αλλα το σταματησαν.

Εξαιρετικο το 30 Rock και το Big Bang...

vlacha said...

Μόλις είδα τον πρώτο κύκλο του Big Bang Theory. Έχει γέλιο αν και ταυτίζομαι περισσότερο με την ξανθιά!!! (σουςςς μεταξύ μας!)