Tuesday, April 17, 2007

Επιστροφή!


5 comments:

tiranoulis said...

kalos ksanarthame!!!!!

vlacha said...

Καλώς σας βρήκαμε!
Άσε δεν μπορώ να ποστάρω κείμενο εδώ και καιρό κι εδώ που είμαι τα έχω παίξει!

patsiouri said...

Καλώστηνα κι ας άργησε!!!
Γιατί δέ μπορείς να ποστάρεις καλέ????
Πού είσαι και τα'χεις παίξει???
Είμαι πολύ περίεργη???
Φιλάκια!

vlacha said...

Patsiouraki δεν ξέρεις ότι η περιέργεια σκότωσε τη γάτα; Ευτυχώς που έχεις σκύλο!(Τι κάνει το γλυκούλι σου;)
Δεν ξέρω γιατί δεν μπορώ να ποστάρω, είμαι και άσχετη στα κομπιουτερικά!
Είμαι μακριά από το σπίτι μου, μόνη μου (ή μάλλον χωρίς τους ανθρώπους με τους οποίους θα ήθελα να είμαι) και για μένα το blogging είναι μια συντροφιά! Να φανταστείς μερικές φορές ούτε σχόλια δεν μπορώ να κάνω! Γι' αυτό τα έχω παίξει!
Φιλιά!

patsiouri said...

Πιό άσχετη από μένα δέν παίζει καλή μου!!!
Ούτε λίνκ δέν ξέρω να βάζω όπως βλέπεις...

Το Χοντρό Όνειρο χαίρει άκρας υγείας, φιλάκια!!!