Thursday, January 11, 2007

Ladies only!




Κάτι για τις κυρίες!!!

12 comments:

satya said...

Α ρε βλαχάκι, πάντα εύστοχο!!!!!
Καλη χρονιά είπαμε?????

vlacha said...

Εγώ σου ευχήθηκα στο blog σου, αλλά μια φορά δεν πιάνει!!! Καλή χρονιά λοιπόν, με επιτυχίες και πολύ γέλιο!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες!
:)

Heliotypon said...

Τι έβαλες όλα αυτά τα ασχομόπαιδα στο βλογάκι σου βλάχαμ'; Τίποτε μ$#&άρες να βλέπουμε κι εμείς οι σερνικοί να ευφραινόμαστε δεν έχεις;

Anonymous said...

Ναι γεια σας
μια παραγγελία θα ήθελα να κάνω
θα ήθελα τον εικονιζόμενο νούμερο ένα
Οδός μπλογκόσφαιρας 45
πέμπτος όροφος
συνοικία wordpress

παρακαλώ, δεν θέλω dressing
τον θέλω σκέτο

Giorugosu said...

Καλά καμμιά καλύτερη φωτό του Κλούνει δεν βρήκες; Εδώ είναι έτοιμος να σου πάρει την πίεση & να σε ενημερώσει για την πορεία της εγχείρησης.... Τσ τσ τσ!
Επιμένω στις cheerleaders!

ONOMATODOSIA said...
This comment has been removed by the author.
ONOMATODOSIA said...

ο πρωτος μου αρεσει κι εμενα.

vlacha said...

@heliotypon; Βρε αγοράκι μου, έβαλα κι απ'αυτές στο προηγούμενο ποστ! Μη μου πεις ότι δεν σου άρεσαν οι cheerleaders!!!

@argyrenia: Ίδια γούστα έχουμε! Στην αρχή ήθελα να βάλω μόνο τον πρώτο, αλλά ψάξε-ψάξε βρήκα και τους άλλους!!!

@fukuru: Δίκιο έχεις, αλλά πίστεψέ με δεν βρήκα καλύτερη. Έπειτα από το E.R. τον αγαπήσαμε!!!

@onomatodosia: Jonny Depp is the best!!!

Κολοκύθι said...

Βλαχάρα μου καλή μου βλαχάρα,
για το νούμερο 4 δεν έχω να σχολιάσω- πέφτω λυπόθημη,
το νάμπερ 2 που δε το ξέρω πιο είναι?
μπομπομπομπο, καλη χρονιά να χουμε.

vlacha said...

@κολοκύθι: To 2 είναι ο καουμπόης από το Brokeback Mountain, έχει περιέργο επίθετο και δεν το θυμάμαι! Η φάτσα όμως, μου έμεινε!!!

Heliotypon said...

'Εχεις δίκιο βλάχα'μ, δεν τις είχα δει. Τώρα που κοίτταξα γουστάρω την μαυρούλα που σηκώνει τα χέρια ψηλά (τρίτη φωτο από πάνω). Ξέρεις, έχω απωθημένο τις μαυρούλες. Στην Αμερική που ήμουνα δεν μπόρεσα να ρίξω καμία, όσο κι αν προσπάθησα! Οπότε, πες
της καμιά καλή κουβέντα εσύ που την ξέρεις... :-))

vlacha said...

@heliotypon: Χαίρομαι που δεν είσαι ρατσιστής! Ήσουν Αμερική τυχερούλη; Είναι ένα από τα όνειρά μου (να πάω N.Y.)! Όσο για την καλή κουβέντα, αύριο που θα βγω για καφέ με το κορίτσι θα την πω!!
:)