Friday, December 01, 2006

Το Νησί

Επηρεασμένη από τον συννεφιασμένο καιρό, από την μοναξιά που νιώθω τις τελευταίες μέρες κι από το fivereasonswhy.blogspot.com και προσπαθώντας να δω λίγο αισιόδοξα τα πράγματα, γράφω 5 λόγους που αγαπώ τη δουλειά μου στο Νησί:
  1. Γιατί από το παράθυρό μου βλέπω θάλασσα, ουρανό και φύση σε τέλεια αρμονία μεταξύ τους.
  2. Γιατί το κτίριο στο οποίο βρίσκομαι είναι ένα ανακαινισμένο, υπέροχο νεοκλασικό των αρχών του περασμένου αιώνα, που με ταξιδεύει σε άλλες εποχές.
  3. Γιατί μπορώ να ξεκλέψω δέκα λεπτά για να γράψω στο blog και να σχολιάσω σε άλλα.
  4. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι εδώ που με συμπαθούν και τους συμπαθώ και μπορώ να πω μια κουβέντα μαζί τους.
  5. Γιατί το αφεντικό μου δεν βρίσκεται εδώ!!!

12 comments:

roupis said...

Το γεγονός και μόνο οτι εισαι σε νησί, μαζί με τους 5 αυτούς λόγους θα έπρεπε να σε κάνουν ευτυχισμένη.

vlacha said...

Αγαπητέ roupi, έχεις ζήσει ποτέ σε νησί χειμώνα;
Έχει και τα αρνητικά του το όλο θέμα, αλλά αποφάσισα να επικεντρωθώ στα θετικά!
:)

Anonymous said...

egw ti na ow oiu den mporw na vrw oute ena thetiko????
i mallon deytero thetiko

roupis said...

Κάθε κατάσταση έχει και τα αρνητικά της, δεν διαφωνώ.

Αλλά βλέπω ότι κάνεις το καλύτερο, επικεντρώνεσαι στα θετικά.

Για πιο νησί ο λόγος?

vlacha said...

@roupi: Στις Σπέτσες αναφέρομαι!
Τώρα που τις έμαθα καλύτερα ελάτε να σας ξεναγήσω σε ωραία μέρη!

@τυρανούλη: Μην απογοητεύεσαι, υπάρχουν κι άλλα θετικά!

@boy: Μια χαρά είμαι πράγματι! Αλλά μου λείπουν μερικά άτομα εδώ που είμαι!

Anonymous said...

Για αυτόν τον τελευταίο λόγο, απολαμβάνω τη δουλειά στην πόλη.

Σμακ!

liodara said...

Am ela poy to kuriotero einai to teleutaio...Tespa...Wraia na meneis se nhsi...sumfwnw apolita mazi sou.....!sou eyxomai na nai tuti gini...(eides to milaw ki egw to vlaxiko...)

vlacha said...

@argyrenia: ΣΜΑΚ!

@liodara: Καλά τα πας!

satya said...

Δεν ξέρω αν έχει τα αρνητικά του το νησί το χειμώνα και πως είναι, αλλά και πάλι σε ζηλεύω μικρή μου βλαχοβιόλα!!!!!

Αν πας σε παραλία και πετάς βότσαλα στη θάλασσα πέτα και ένα για μένα!!

liodara said...

eee tsi fats ako?????

vlacha said...

@satya: Δίπλα είμαι από την θάλασσα, οπότε θα πετάξω πολλά βότσαλα και για σένα. Εσένα δεν σε πετάω, σε θέλουμε ακόμα!

Anonymous said...

χρόνια πολλά και καλά
χρόνια ευτυχισμένα